Повернутися до всіх кейсів
Оновлення онлайн-аптеки мережі Аптекар/Віталюкс EN
У 2021-му SOFTPRO в черговий раз провели масштабне оновлення онлайн-аптеки мережі Аптекар/Віталюкс.
Сайт отримав оновлений дизайн із забезпеченням адаптивності для комфортного використання з мобільних пристроїв. Була створена найповніша версія українською мовою у відповідності до чинного законодавства, що набрало чинності.
Рекламні засоби онлайн-аптеки були розширені можливістю розміщувати банери не тільки на головній сторінці аптеки, а й на інших сторінках, що дозволить власникам розширити рекламну інтеграцію з виробниками лікарських засобів і товарів на своєму ресурсі.
Окрім банерів був реалізований додатковий функціонал для створення різних типів акцій та застосування промокодів для покупців. Так, наприклад, з'явилася можливість підбирати товари по акційній ціні і отримати приємні сюрпризи у форматі промокодів.
Для відвідувачів була модернізована система пошуку. Тепер під вікном пошуку сайт формує інтерактивний спадаючий список наявних пропозицій, відповідно до введеного відвідувачем фрагменту тексту. У перелік потрапляють, відповідні за фрагментом тексту, товари і бренди, представлені у аптеці, що значно полегшить пошук продуктів навіть у випадку, коли у пам'яті залишилася тільки торгова марка виробника.
Значних допрацювань зазнав розділ сайту “Всі бренди”, що дозволяє відвідувачам миттєво бачити наявні продукти окремих марок впорядковані за тематичними категоріями.
Окрему зручність відвідувачам надає абетковий покажчик реєстру брендів, що дозволяє знайти бренди впорядковані за початковою літерою.
Ще особливою родзинкою оновленого сайту Аптекаря/Віталюкс став функціонал “Думка експерта”.
Це інформаційний блок сторінки з повним описом лікарського засобу або цілої категорії засобів, що містить думки професійних дипломованих провізорів і їх відповіді на популярні питання про відповідні засоби чи препарати.
Для зручності відвідувачів, дані про рівень компетенцій експертів аптеки закріплені поряд із контактними даними головного офісу та акційними пропозиціями.

Також з'явилася функція пам'яті даних покупця у кошику, щоб їх не потрібно було повторно вносити при наступних замовленнях.
З'явилася можливість обирати різні типи доставки на вибір, а для способу Нової Пошти реалізована можливість одразу обрати бажане відділення.
Для зручності постійних клієнтів був модернізований функціонал профілю користувача. Тепер вони мають можливість додавати товари у лист очікування і слідкувати за їх появою в наявність.
До функціоналу оформлення замовлення був приєднаний довідник міст та відділень Нової Пошти, а також підключений сервіс онлайн-оплати Portmone з можливістю використовувати Google та Apple pay для оплати замовлень.