Коли Ви починаєте новий бізнес або Ваша компанія росте, то неодмінно виникає необхідність покупки та запровадження програмного забезпечення (ПЗ).
«Змінюватись важко, дорого та невигідно. Чому ми взагалі повинні розглядати можливість використання такого програмного забезпечення у нашій компанії?», – скаже підприємець старого покоління, який вже давно покинув місце лідера, бо сучасний лідер мінімізує людський фактор, автоматизуючи все, що можливо. Висока швидкість прийняття рішень, багатозадачність в управлінні активами та необхідність зниження ризиків вимагають сучасних підходів до організації діяльності – комплексної автоматизації бізнес-процесів. Вона дозволить вивільнити дорогоцінні ресурси для стратегічного планування та концентрації менеджменту на ключових напрямках роботи компанії.
Тож розгляньмо як оцінити необхідність покупки та запровадження того чи іншого ПЗ у Вашій компанії. Перш ніж запроваджувати будь-які системи, Ви маєте відповісти на наступні питання, завдяки яким кінцеве рішення буде однозначним.
Кейс SOFTPRO:ОРЕНДА+. Коротко про можливості даного ПЗ:

Програма обліку орендарів та орендних площ SOFTPRO:ОРЕНДА+ унікальний продукт в Україні та країнах СНД. Повнофункціональна інтерактивна план-схема – головна особливість програми, яка дозволяє візуально відстежувати фінансовий стан нерухомості в реальному часі. Досить пари кліків для формування нарахувань та підготовки документів до друку. Оренда+ найбільш універсальне рішення на ринку для працівників відділів оренди торгових та бізнес-центрів. Програмний комплекс SOFTPRO:ОРЕНДА+ надає користувачам інтерактивну план-схему об'єктів оренди (поверховий план), редактор, завантаження планів БТІ, облік рекламних площ, візуальну історію за періодами, швидкий перехід від приміщення до договору, пошук приміщень.
Які процеси будуть покращені за допомогою нового ПЗ SOFTPRO:ОРЕНДА+?
На мить зробіть крок назад та спробуйте дослідити, які процеси можна покращити у Вашій організації.
Щоб дістатись з точки А до точки В Ви можете скористатися конем та каретою або комфортним автомобілем, але останній швидший та дешевший. Сенс у наступному: для Вашої організації може бути оптимальніший спосіб вести бізнес. Ви можете отримати більший прибуток завдяки автоматизації та швидкості, економії часу та надійній підтримці.
Програмний комплекс SOFTPRO:ОРЕНДА+ автоматизує процеси у фінансовій частині оренди. Автоматичні нарахування, виставлення рахунків, облік боргів, розрахунки з власниками, агентські схему, можливість задавати свої формули нарахувань, знижки на періоди, введення декількох бухгалтерій (банк та каса) і т.п. Понад 40 універсальних функцій для роботи з фінансами.

Оцініть доцільність витрат на нове ПЗ.
Аналіз витрат та отриманої вигоди в матеріальному аспекті характерний для кожного нововведення. Обдумайте чи ПЗ SOFTPRO:ОРЕНДА+ стане успішною інвестицією.
Виміряйте нематеріальні переваги: ефективність, продуктивність, якість та задоволеність співробітників та партнерів.
Програмний комплекс SOFTPRO:ОРЕНДА+ автоматично генерує та друкує з шаблонів всю документацію: договори, акти, рахунки, виписки тощо. Гнучкість системи дозволяє генерувати складні договори, з використанням декількох шаблонів. Автоматичне впровадження в договір план-схеми з підсвічуванням орендованої площі на карті. Підтримка багатомовності. Модуль «Звіти» дозволяє результати звітів за заданий період автоматично розсилати на електронну пошту керівництва. Для ефективної роботи з платежем в SOFTPRO:ОРЕНДА+ реалізований модуль «Клієнт-банк», який в автоматичному режимі завантажує електронні виписки орендних платежів в систему.

І останнє, але не менш важливе: який альтернативний підхід? Що станеться, якщо Ви нічого не зробите?
Ми живемо в епоху швидких цифрових трансформацій, де за 5 років бізнес-книги писатимуть не про те, як підвищити ефективність співробітників, а про те, як пришвидшити цифрову трансформацію компанії.