Платформа GEOANALYTIC для геомаркетингових досліджень

Платформа GEOANALYTIC для геомаркетингових досліджень

Платформа GEOANALYTIC для геомаркетингових досліджень була розроблена і розвивається з 2013 року.

Система GEOANALYTIC потужний інструмент геомаркетингу, що дозволяє для існуючих мережевих утворень (торговельні мережі, мережі закладів надання послуг і т.п.) проводити:

  • аналіз  щільності об’єктів мережі,
  • аналіз конкурентів для окремого об’єкту мережі,
  • побудова моделі Хаффа,
  • розрахунок потенційних зон відвідувань об’єктів,
  • розрахунок потенційного обсягу відвідувачів об’єктів,
  • моделювання розміщення  потенційних об’єктів,
  • моделювання із врахуванням впливу конкурентних об’єктів,
  • аналіз конкуренції в радіусі 300 метрів навколо окремих об’єктів,
  • аналіз привабливості доступних (для оренди чи купівлі) приміщень,
  • аналіз привабливості територій для розміщення нових об’єктів,
  • збереження і експортування звітів для подальшого використання.

Читайте також

pageList:error: sorry, too many clients already

Ми використовуємо файли cookie, щоб ваше користування сайтом було зручнішим. Дізнайтеся більше про файли cookie на сторінці Політика використання cookies.
Натисніть OK, щоб продовжити переглядати сайт Softpro. Ви можете відключити cookies у будь-який момент.