01

Загальна інформація

Одними з найбільш прикладних задач сучасних геоінформаціних систем слід вважати геоаналітику, яка допомагає оцінювати будь які об’єкти і події з точки зору їх положення у просторі і в часі за необхідними параметрами оцінювання.

Сучасні технічні можливості та засоби аналізу і прогнозування дозволяють знаходити оптимальні рішення у майже будь-яких ситуаціях і сферах.
Великим доробком компанії SoftPro у напрямку геоаналітики, а точніше геомаркетингу стала система SoftPro:GEOANALYTIC.
Щоб говорити про переваги використання геомаркетингу , необхідно оцінити його затратну частину, потенційний прибуток або потенційну економію його використання.
Геомаркетинг дає можливість в рівній мірі як отримати прибуток, так і захиститися від збитків.
Засоби геоаналізу дозволяють розраховувати ступінь впливу неявних факторів, таких як:
- справжня відстань шляху до об’єкта для відвідувача, а не просто відстань між визначеними точками, - аналіз просторових положень зон впливу і їх комбінацій перетинів для різних факторів впливу,
- аналіз просторових теоретичних зон моделювання на реальній карті місцевості,
- аналіз просторової динаміки змін з часом для довготривалого прогнозування,
- аналіз за характером і щільністю існуючої і запланованої забудови,
- аналіз за характером і щільністю населення для визначеної місцевості,
- аналіз за характером і щільністю доступної транспортної мережі,
- аналіз за часовими циклами(доступність у періоди часу доби),
- прогнозування екстрапольованих зон для нових видів послуг чи об’єктів,
- аналіз за характером і щільністю оточуючих об’єкт «точок інтересу» (наприклад, об’єктів туристичного інтересу, що пожвавлюють загальний потік людей),
- аналіз за характером і щільністю оточуючих об’єкт «точок ризику» (об’єктів, що зумовлюють ризики постійного характеру або тимчасові, що негативно впливають і пояснюють зменшення кількості відвідувачів, як, наприклад, місця блокування чи обмеження руху транспорту через проведення тривалих ремонтних робіт на автошляхах і розв’язках і інші сезонні профілактичні заходи, що вносять тимчасові незручності).
Одним з найважливіших моментів для проведення геомаркетингових досліджень являється актуальність і наповненість бази даних, що використовується при аналізі.
Усі прагнуть застосовувати принципи геомаркетингу, розвивають і розширюють клієнтські бази, працюють над підвищенням як лідогенерації на сайтах, так і кількості відвідувачів у закладах, та найочевиднішим і найдієвішим способом розширення своєї воронки продажів вважається збільшення потоку відвідувачів, тому всі прагнуть розмістити свої заклади у жвавих місцях.
Це не завжди спрацьовує, але широке коло підприємців діє саме таким шляхом, підстраховуючи свої рішення широким потоком потенційних клієнтів.
Іноді буває дуже складно враховувати безліч факторів при відкритті нової торгової точки.
Відділ розвитку в тій чи іншій компанії, може прорахувати, що нове приміщення для торгової точки, знаходиться в зоні з високою щільністю населення, високим пасажиропотоком, але може не врахувати щільність конкурентів або територіальні перепони (ширина проспекту, відсутність переходу, захисні огородження і т.п.) і лишити поза увагою зовсім інше приміщення, яке знаходиться в зоні з меншою щільністю населення, майже не має в радіусі конкурентів і може дати більший чек при меншій вартості оренди.
Оскільки в умовах динамічної сучасної української економіки всі прекрасно розуміють, що заклади торгівлі і надання послуг досить часто змінюють місце свого розташування, то на актуальність даних дослідження слід зважати в першу чергу.
Ми стабільно працюємо над оновленням і актуалізацією інформації, для підвищення якості результатів досліджень.
Також велика перевага геомаркетингу - можливість візуально оцінити на інтерактивній карті територіальні зони з урахуванням заданих вимог (населення, транспорт і т.п.), зони покриття конкурентів і на основі цього зробити зоровий аналіз про кращому торговому місці для вашої сфери діяльності.
Таке вдале візуальне зображення ситуації дозволяє прийняти вдале рішення навіть співробітникам, що не мають спеціальних навичок у геоаналітиці але знають чого хочуть від маркетингу.
02

Підсистеми

03

Функціональність


01
- аналіз щільності об’єктів мережі,
02
- аналіз конкурентів для окремого об’єкту мережі,
03
- побудова моделі Хаффа
04
- розрахунок потенційних зон відвідувань об’єктів,
05
- розрахунок потенційного обсягу відвідувачів об’єктів,
06
- моделювання розміщення потенційних об’єктів,
07
- моделювання із врахуванням впливу конкурентних об’єктів,
08
- аналіз привабливості територій для розміщення нових об’єктів,
09
- аналіз конкуренції в радіусі 300 метрів навколо окремих об’єктів,
10
- аналіз привабливості доступних(для оренди чи купівлі) приміщень,
11
- збереження і експортування звітів для подальшого використання.
04

Ціни

Деталі цінової політики можно отримати за контактним телефоном

05

Нам довіряють

Форма зворотнього зв'язку

Якщо вас зацікавили технології Softpro і думаєте запровадити їх на власних ресурсах – ми поділимося додатковою практичною інформацією про можливості застосування.



+38 (068) 979 32 34
+38 (093) 038 22 67
+38 (095) 699 41 11

Ми використовуємо файли cookie, щоб ваше користування сайтом було зручнішим. Дізнайтеся більше про файли cookie на сторінці Політика використання cookies.
Натисніть OK, щоб продовжити переглядати сайт Softpro. Ви можете відключити cookies у будь-який момент.