SoftPro:Leasing+

For an immobility objects management sphere requirements SoftPro company since 2008 works at creating, supporting and updating of its own elaborations, that become more comfortable for clients in the course of time.

Загальна інформація

On the whole these are the companies, that specialize in commercial immobility objects management (shopping and entertaining centres, objects on the building phase, markets, trading networks and so on).
SoftPro Programme:Leasing+ is assigned for an operative financial processes management and control, incomes of the previous periods analysis and planning of incomes of the future ones.
For these tasks realization web-oriented medium is created, that contains databases of immobility objects, leasers, contracts, charges, payments and so on with a possibility of an export into MS Word, MS Excel, PDF files.
The programme makes it possible to follow-up both a general information about a current payments status concerning several considerable immobility objects, and a situation with every single floor, department, contract, leaser.
There was created a possibility to view a history operatively (rent areas, charges, payments and debts) within any length of time with a necessary level of details concerning objects.
There is also a possibility to follow-up rent and idle areas concerning each object both in the previous periods and in the future ones. 
The programme follows-up contracts deadlines and areas that vacate, which makes it possible to take every measure beforehand concerning the situation that arose.
SoftPro:Leasing+ supports all client-banks of Ukraine (loading of data from client-bank system and  automatic payments delivery, import and archiving of excerpts, view of excerpts history, automatic determination of downloaded excerpts availability in the system) and also a possibility of double-sided synchronization of SoftPro: Leasing+ with 1С.
All the advantages of SoftPro:Leasing+ will help to save lessor’s money and his collaborators’ working hours, to automatize documents circulation, to optimize financial operations, to control debts, to control leasing department and, surely, lodgings that are being leased.

Subsystems

ВЕДЕННЯ РЕЄСТРУ ПАРКУВАЛЬНИХ МІСЦЬ

УПРАВЛІННЯ КОНТРАГЕНТАМИ

ВЕДЕННЯ ДОГОВОРІВ ОРЕНДИ

ВЕДЕННЯ РЕЄСТРУ РУХОМОГО МАЙНА

КАРТИ ТА ПЛАН-СХЕМИ

УПРАВЛІННЯ ЕКСПЛУАТАЦІЄЮ

ВЕДЕННЯ РЕЄСТРУ НЕРУХОМОГО МАЙНА

ЗВІТИ ТА АНАЛІТИКА

ВЕДЕННЯ РЕЄСТРУ ОБ`ЄКТІВ ЕКСПЛУАТАЦІЇ

ВЕДЕННЯ РЕЄСТРУ ОБ`ЄКТІВ РЕКЛАМИ

ВЕДЕННЯ РЕЄСТРУ ТОВАРНО-МАТЕРІАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ

01
Інтеграція з бухгалтерським програмним забезпеченням: програма синхронізується з 1С “Бухгалтерія” та іншими продуктами 1С, програмами бухгалтерського обліку, можлива двостороння синхронізація з ERP системами.
02
Управління і облік орендарів: ведення цифрового обліку за всіма орендодавцями й орендарями з докладними фінансовими показниками та аналітикою.
03
Інтеграція з банківським програмним забезпеченням: модуль Клієнт-банк автоматично завантажує електронні виписки орендних платежів у систему.
04
Безпека: захищений протокол зв’язку між клієнтом і сервером, лог-файли дозволяють слідкувати за всіма діями проведеними користувачами системи, а отже ввести персональну відповідальність.
05
Звіти: формування різноманітних звітів у вигляді таблиць, графіків, діаграм; автоматичне розсилання результатів звітів на електронну пошту керівництва; база шаблонів звітів, що використовуються у роботі відділів оренди торговельних і офісних центрів.
06
Електронний документообіг: автоматичне генерування і друк з шаблонів усієї документації (договори, акти, рахунки, виписки), гнучка система генерування комбінованих договорів з використанням декількох шаблонів, автоматичне залучення план-схеми зі зазначенням орендованої площі в межах договору.
07
Управління фінансами оренди: автоматичне виставлення нарахуваннь і рахунків, облік заборгованостей, розрахунок із власниками, можливість застосовувати власні формули нарахувань, знижки на періоди, ведення декількох бухгалтерій (банк, каса) і ще понад 40 універсальних функцій для роботи з фінансами.
08
Ведення комунальних послуг і лічильників: облік комунальних платежів за формулою, класифікатор комунальних платежів, облік витрат на комунальні платежі, понад 10 корисних функцій, що дозволяють максимально точно організовувати роботу відділу оренди, бухгалтерії і інженерних служб.
09
Управління договорами оренди: багатофункціональний модуль для управління договорами оренди, реклами, експлуатації дозволяє оперативного вести облік за приміщеннями та площадками, містить понад 20 універсальних функцій для роботи з договором.
10
Інтерактивна план-схема: на інтерактивній план-схемі можна редагувати поверхові плани, вести облік рекламних площ і швидкого переходити від приміщення до договору та функціоналу для пошуку приміщень.
11
Розмежування прав: пропонуємо гнучкі налаштування розмежування прав доступу як для окремих пунктів меню, так і окремих функцій користувача у програмі в цілях дотримання конфіденційності.

Before they sold out readymade gluten

Copper mug try-hard pitchfork pour-over freegan heirloom neutra air plant cold-pressed tacos poke beard tote bag. Heirloom echo park mlkshk tote bag selvage hot chicken authentic tumeric truffaut hexagon try-hard chambray.

#

Are you ready to discuss the project?

Our team consists of experienced professionals who are ready to do everything possible for your the site was successful and met all the needs of your business. By contacting us, you will receive quality website development and guarantee for our work. Our goal is to ensure your business succeeds and grows, so contact us today and we'll help you take your site to the next level!