Електронний документообіг: автоматичне генерування і друк з шаблонів усієї документації (договори, акти, рахунки, виписки), гнучка система генерування комбінованих договорів з використанням декількох шаблонів, автоматичне залучення план-схеми зі зазначенням орендованої площі в межах договору.
Звіти: формування різноманітних звітів у вигляді таблиць, графіків, діаграм; автоматичне розсилання результатів звітів на електронну пошту керівництва; база шаблонів звітів, що використовуються у роботі відділів оренди торговельних і офісних центрів.
Управління фінансами оренди: автоматичне виставлення нарахуваннь і рахунків, облік заборгованостей, розрахунок із власниками, можливість застосовувати власні формули нарахувань, знижки на періоди, ведення декількох бухгалтерій (банк, каса) і ще понад 40 універсальних функцій для роботи з фінансами.
Ведення комунальних послуг і лічильників: облік комунальних платежів за формулою, класифікатор комунальних платежів, облік витрат на комунальні платежі, понад 10 корисних функцій, що дозволяють максимально точно організовувати роботу відділу оренди, бухгалтерії і інженерних служб.
Управління договорами оренди: багатофункціональний модуль для управління договорами оренди, реклами, експлуатації дозволяє оперативного вести облік за приміщеннями та площадками, містить понад 20 універсальних функцій для роботи з договором.
Інтерактивна план-схема: на інтерактивній план-схемі можна редагувати поверхові плани, вести облік рекламних площ і швидкого переходити від приміщення до договору та функціоналу для пошуку приміщень.
Розмежування прав: пропонуємо гнучкі налаштування розмежування прав доступу як для окремих пунктів меню, так і окремих функцій користувача у програмі в цілях дотримання конфіденційності.
Інтеграція з бухгалтерським програмним забезпеченням: програма синхронізується з 1С “Бухгалтерія” та іншими продуктами 1С, програмами бухгалтерського обліку, можлива двостороння синхронізація з ERP системами.
Управління і облік орендарів: ведення цифрового обліку за всіма орендодавцями й орендарями з докладними фінансовими показниками та аналітикою.
Інтеграція з банківським програмним забезпеченням: модуль Клієнт-банк автоматично завантажує електронні виписки орендних платежів у систему.
Безпека: захищений протокол зв’язку між клієнтом і сервером, лог-файли дозволяють слідкувати за всіма діями проведеними користувачами системи, а отже ввести персональну відповідальність.