01

Загальна інформація

Для задоволення потреб з управління об’єктами нерухомості компанія SOFTPRO з 2008 року займається створенням, підтримкою та модернізацією власних розробок, що з часом стають ще зручнішими для клієнтів. 

SOFTPRO:ОРЕНДА+ — програма для обліку оренди комерційної нерухомості. Просимо Вас перейти на сайт продукту.

Наше  високоефективне рішення спрощує роботу з даними про орендарів і орендодавців, об'єкти нерухомості, укладені договори з доповнення до них, комунальні послуги і витрати на експлуатацію приміщення. Функціонує одночасно як сховище і робочий простір у цифровому форматі.

Скориставшись програмним рішенням, орендодавець:
- Оцифрує облік оренди.
- Оперативно контролюватиме усі доходи і витрати, пов'язані зі здачею кожного конкретного об'єкта в оренду.
- Отримає максимально повну картину про результативність свого бізнесу, показану у детальних графіках, схемах і діаграмах.

Шляхом легкого налаштування платформа SOFTPRO:ОРЕНДА+ може бути адаптована для роботи в кожній із країн СНД, такі як Білорусь, РФ, Грузію, Казахстан, Узбекистан і Азербайджан. При цьому будуть враховуватися особливості чинного законодавства конкретної держави.

Програму можна синхронузівати з  1C, системами ERP і веб-сайтом користувача.
02

Підсистеми

Ведення реєстру нерухомого майна
Ведення реєстру рухомого майна
Ведення реєстру об'єктів експлуатації
Ведення реєстру об'єктів реклами
Ведення реєстру товарно-матеріальних цінностей
Ведення реєстру паркувальних місць
Управління контрагентами
Ведення договорів оренди
Звіти та аналітика
Карти та план-схеми
Управління експлуатацією
03

Функціональність

01
Електронний документообіг: автоматичне генерування і друк з шаблонів усієї документації (договори, акти, рахунки, виписки), гнучка система генерування комбінованих договорів з використанням декількох шаблонів, автоматичне залучення план-схеми зі зазначенням орендованої площі в межах договору.
02
Звіти: формування різноманітних звітів у вигляді таблиць, графіків, діаграм; автоматичне розсилання результатів звітів на електронну пошту керівництва; база шаблонів звітів, що використовуються у роботі відділів оренди торговельних і офісних центрів.
03
Управління фінансами оренди: автоматичне виставлення нарахуваннь і рахунків, облік заборгованостей, розрахунок із власниками, можливість застосовувати власні формули нарахувань, знижки на періоди, ведення декількох бухгалтерій (банк, каса) і ще понад 40 універсальних функцій для роботи з фінансами.
04
Ведення комунальних послуг і лічильників: облік комунальних платежів за формулою, класифікатор комунальних платежів, облік витрат на комунальні платежі, понад 10 корисних функцій, що дозволяють максимально точно організовувати роботу відділу оренди, бухгалтерії і інженерних служб.
05
Управління договорами оренди: багатофункціональний модуль для управління договорами оренди, реклами, експлуатації дозволяє оперативного вести облік за приміщеннями та площадками, містить понад 20 універсальних функцій для роботи з договором.
06
Інтерактивна план-схема: на інтерактивній план-схемі можна редагувати поверхові плани, вести облік рекламних площ і швидкого переходити від приміщення до договору та функціоналу для пошуку приміщень.
07
Розмежування прав: пропонуємо гнучкі налаштування розмежування прав доступу як для окремих пунктів меню, так і окремих функцій користувача у програмі в цілях дотримання конфіденційності.
08
Інтеграція з бухгалтерським програмним забезпеченням: програма синхронізується з 1С “Бухгалтерія” та іншими продуктами 1С, програмами бухгалтерського обліку, можлива двостороння синхронізація з ERP системами.
09
Управління і облік орендарів: ведення цифрового обліку за всіма орендодавцями й орендарями з докладними фінансовими показниками та аналітикою.
10
Інтеграція з банківським програмним забезпеченням: модуль Клієнт-банк автоматично завантажує електронні виписки орендних платежів у систему.
11
Безпека: захищений протокол зв’язку між клієнтом і сервером, лог-файли дозволяють слідкувати за всіма діями проведеними користувачами системи, а отже ввести персональну відповідальність.
04

Ціни

Для отримання актуального прайсу, необхідно надіслати запит на адресу електронної пошти info@softpro.ua

05

Нам довіряють

Статті на тему

Програмний комплекс SOFTPRO:ОРЕНДА+ як ефективний приклад сучасних цифрових технологій для бізнесу

Програмний комплекс SOFTPRO:ОРЕНДА+ як ефективний приклад сучасних цифрових технологій для бізнесу

Щоб дістатись з точки А до точки В, Ви можете скористатися конем та каретою або комфортним автомобілем, але останній швидший та дешевший. Сенс у наступному: для Вашої організації може бути оптимальніший спосіб вести бізнес. Ви можете отримати більший прибуток завдяки автоматизації, економії часу та надійній підтримці.

Детальніше
Система «Оренда+» стає розумнішою – в ній можна здійснювати всі види автоматизованих нарахувань

Система «Оренда+» стає розумнішою – в ній можна здійснювати всі види автоматизованих нарахувань

На українському ринку вже 8 років працює програма для автоматизації управління нерухомістю Оренда+ від компанії SOFTPRO. Програмне забезпечення постійно модернізується та розширюється, щоб відповідати всім вимогам користувачів. Така система дозволяє отримувати максимальний контроль над процесом оренди та витрачати мінімально часу на управління ним.

Детальніше
Новий модуль Клієнт-банк від компанії SOFTPRO

Новий модуль Клієнт-банк від компанії SOFTPRO

В межах програми підвищення якості послуг, що надаються компанією SOFTPRO запущено новий модуль — Клієнт-банк.

Детальніше

Форма зворотнього зв'язку

Якщо вас зацікавили технології Softpro і думаєте запровадити їх на власних ресурсах – ми поділимося додатковою практичною інформацією про можливості застосування.



+38 (068) 979 32 34
+38 (093) 038 22 67
+38 (095) 699 41 11

Ми використовуємо файли cookie, щоб ваше користування сайтом було зручнішим. Дізнайтеся більше про файли cookie на сторінці Політика використання cookies.
Натисніть OK, щоб продовжити переглядати сайт Softpro. Ви можете відключити cookies у будь-який момент.