Платформа GEOANALYTIC для геомаркетингових досліджень

Платформа GEOANALYTIC для геомаркетингових досліджень

Платформа GEOANALYTIC для геомаркетингових досліджень була розроблена і розвивається з 2013 року.

Система GEOANALYTIC потужний інструмент геомаркетингу, що дозволяє для існуючих мережевих утворень (торговельні мережі, мережі закладів надання послуг і т.п.) проводити:

  • аналіз  щільності об’єктів мережі,
  • аналіз конкурентів для окремого об’єкту мережі,
  • побудова моделі Хаффа,
  • розрахунок потенційних зон відвідувань об’єктів,
  • розрахунок потенційного обсягу відвідувачів об’єктів,
  • моделювання розміщення  потенційних об’єктів,
  • моделювання із врахуванням впливу конкурентних об’єктів,
  • аналіз конкуренції в радіусі 300 метрів навколо окремих об’єктів,
  • аналіз привабливості доступних (для оренди чи купівлі) приміщень,
  • аналіз привабливості територій для розміщення нових об’єктів,
  • збереження і експортування звітів для подальшого використання.

Читайте також

Система відео підрахунку відвідувачів VIRA

Система відео підрахунку відвідувачів VIRA

Перший прототип системи відео підрахунку відвідувачів був розроблений у 2011 році, вперше запроваджена у 2012 році.

Детальніше
Програмний комплекс Оренда+

Програмний комплекс Оренда+

Програма дозволяє відслідковувати як загальну картину з поточним станом платежів по декільком значним об`єктам нерухомості, так і ситуацію з кожним окремо взятим поверхом, відділом, договором, орендарем.

Детальніше
ГІС для управління фан-зоною у м. Київ під час UEFA Euro 2012

ГІС для управління фан-зоною у м. Київ під час UEFA Euro 2012

Розроблено інтернет-портал для представлення повної довідкової інформації приймаючого міста «Евро-2012» Києва англійською, російською, українською мовами, для мобільних (ноутбук, мобільний телефон, КПК) та настільних пристроїв через мережу Інтернет.

Детальніше